פתיחת פנייה *תיאור הפנייה {{appMessages.reuquiredField}} {{evetCallFileLength}} קבצים מצורפים הוספת קובץ {{acceptFileMessage}} {{f.name}} הסר {{f.name}} כתובת נושא הפניה: יש לציין שם רחוב ומספר ו/או תיאור מיקום. במידה ולפנייה אין כתובת יש לציין בתיאור המיקום: “אין כתובת”. רחוב* {{appMessages.reuquiredList}} {{appMessages.reuquiredField}} מספר בית {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.invalidIntegerField}} מספר דירה {{appMessages.invalidIntegerField}} כניסה תיאור מיקום {{appMessages.noAdress}} הערות פרטי הפונה: שם פרטי* {{appMessages.reuquiredField}} שם משפחה* {{appMessages.reuquiredField}} תעודת זהות {{tzInfo}} {{appMessages.invalidIsraeliTz}} טלפון 1* {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.invalidPhoneField}} טלפון 2 {{appMessages.invalidPhoneField}} פקס {{appMessages.invalidFaxField}} דוא"ל {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.invalidEmailField}} {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.reuquiredField}} {{MessageStatus}}
פתיחת פנייה *תיאור הפנייה {{appMessages.reuquiredField}} {{evetCallFileLength}} קבצים מצורפים הוספת קובץ {{acceptFileMessage}} {{f.name}} הסר {{f.name}} כתובת נושא הפניה: יש לציין שם רחוב ומספר ו/או תיאור מיקום. במידה ולפנייה אין כתובת יש לציין בתיאור המיקום: “אין כתובת”. רחוב* {{appMessages.reuquiredList}} {{appMessages.reuquiredField}} מספר בית {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.invalidIntegerField}} מספר דירה {{appMessages.invalidIntegerField}} כניסה תיאור מיקום {{appMessages.noAdress}} הערות פרטי הפונה: שם פרטי* {{appMessages.reuquiredField}} שם משפחה* {{appMessages.reuquiredField}} תעודת זהות {{tzInfo}} {{appMessages.invalidIsraeliTz}} טלפון 1* {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.invalidPhoneField}} טלפון 2 {{appMessages.invalidPhoneField}} פקס {{appMessages.invalidFaxField}} דוא"ל {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.invalidEmailField}} {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.reuquiredField}} {{MessageStatus}}
איתור פנייה מספר פנייה {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.invalidNumericField}} פרטי הזדהות: יש להזין לפחות נתון אחד שם פרטי שם משפחה טלפון דוא"ל {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.reuquiredField}} {{searchNotificationMessage}} מספר פנייה {{eventCall.eventCallId}} נושא{{eventCall.eventCallSubject}} תאריך פניה{{eventCall.eventCallOpenDate | amDateFormat :'DD/MM/YYYY'}} שעת פניה{{eventCall.eventCallOpenDate | amDateFormat :'HH:mm'}} מוקד{{eventCall.eventCallCenter}} תאריך עדכון סטטוס{{eventCall.eventCallStatusUpdateDate | amDateFormat :'DD/MM/YYYY'}} סטטוס הפניה{{eventCall.eventCallStatus}} סיבת הדחייה {{eventCall.rejectionReason}}
הדפסה תגיות לחיפוש: הגיל הרך מרכזי הגיל הרך אגף הגיל הרך הורים הקדמהטיפול רגשי באמצעות אומנויות הינו טיפול מעבר למילים, במגוון צורות של אומנויות. שיטה זו מציעה דרכים לא מילוליות לביטוי עצמי באמצעות כלים מתחום האמנות, המשחק והיצירה. מטרת הטיפול היא לאפשר הבעה אישית וביטוי עצמי בדרך סמלית של העולם הפנימי. המשחק ולא המילים, הוא שפת הילד. זהו המרחב שבו הילד מבטא את עצמו ושבו הוא מרגיש בטוח וחופשי יותר. במסגרת המשחק מבטא הילד את רחשי ליבו, את כאביו, תסכוליו, כעסיו ומשאלותיו ומנסה למצוא דרכים להתמודד עם קשייו. השימוש במשחק מאפשר לילד לשמור מעין מרחק ביטחון לייחס את משאלותיו וקשייו לדמויות במשחק וכך לספר למטפל באופן עקיף מה מעיק עליו בלי לייחס זאת ישירות לעצמו. האפשרות לבטא באופן חופשי את רגשותיהם דרך המשחק נותנת לילדים חוויה של הקלה, פורקן וריפוי. דרך האומנות והמשחק מביע הילד את עולמו הפנימי ואת קשייו והתהליך הטיפולי מאפשר לו לעבד תכנים אלה וליצור שינויים חיוביים בחיי הנפש שלו. הטיפול מסייע לחיזוק הקשרים האישיים והבינאישיים בין הילד לעצמו ולסביבה בה הוא חי. כמו כן יש לטיפול יכולת לסייע בשיפור יכולת הריכוז, בספונטניות של יצירה ומשחק, העלאת הדימוי העצמי, פיתוח יכולת תכנון בשלבים, קבלת גבולות, פורקן מתחים, שכלול יכולת הבעה של תכנים פנימיים, פיתוח המשגה של תכנים אלו, פיתוח הזיכרון, ועוד.תרפיה הבעה ויצירה לגיל הרךבמרכזים לגיל הרך בנתניה ניתן טיפול רגשי באמצעות אומנויות: אמנות, דרמה, תנועה, משחק ויצירה. הטיפול מיועדים לגילאי 7-3 ומוצע בכמה מתכונות: טיפול פרטני, טיפול קבוצתי, טיפול הורה-ילד (דיאדי) או כהדרכת הורים, כל זאת לפי בהתאמה לצרכי הילד ומשפחתו.לקבלת טיפול רגשי באמצעות אומנויות ו/או מידע נוסף, ניתן לפנות ישירות לאחד המרכזים לגיל הרך בנתניה. הפניה לטיפול יכולה להתבצע גם על ידי רופא ילדים או הגורם המוסמך במסגרת החינוכית. קבוצת טיפוח מיומנות חברתיותפיתוח קשרים חברתיים ומיומנות חברתית מתחיל מינקות, הן מול חברי התא המשפחתי והן מול הסביבה החברתית הרחבה יותר. קיום קשרים חברתיים מעניק לילד/ה אפשרות להתפתח ולהיות מאושר. אודות מיומנויות חברתיותמיומנויות חברתיות הן שם כולל ליכולות יצירת קשר עם הסביבה והמאפשרות השתלבות בקבוצות חברתיות שונות ובכלל זה יכולת למידה של כללי התנהגות חברתית, רכישת מיומנויות להבנה סיטואציות חברתיות ודרכי תקשורת עם הסביבה בה אנו חיים. מיומנות חברתית היא כישור בעל חשיבות רבה לתפקוד היומיומי, רכישת מיומנות זו ואופייה מושפעים מהסביבה החברתית תרבותית, מסביבת החיים האישית וכן מהתפתחות רגשית קוגניטיבית. הבסיס לרכישת מיומנויות חברתיות הינו בגילאי הילדות. ילדים הסובלים מקשיי למידה, הפרעות קשב וריכוז, או מליקוי תקשורתי, מתקשים לרכוש באופן טבעי מיומנויות חברתיות. כמו כן יש לציין כי בעידן ריבוי המסכים בו אנו חיים, ישנם ילדים העשויים להיתקל בקושי ביצירת קשרים חברתיים ורגשיים באופן ישיר. מנגד ככל שהילד מקדים ומפתח מיומנויות חברתיות כך יקל עליו להמשיך ולפתח כלים להשתלבות חברתית בסביבות שונות ומשתנות. כוחה של הקבוצה והמפגש עם בני גילם מאפשרת לילדים לתרגל ולפתח מיומנויות חברתיות כגון, ביטוי, שיחה, תקשורת אישית ובין אישית, הבנת מסרים מילוליים ובלתי מילוליים, ויסות חושי/רגשי משחק, פתרון סכסוכים, ועוד.דרך משחק וחוויה עם קבוצת השווים להם יכולים הילדים ללמוד ולהתנסות במפגש חברתי, ולקבל ארגז כלים להתמודדויות חברתיות בחיי היומיום, במסגרת החינוכית ובשעות הפנאי. במסגרת הקבוצה ילמדו הילדים לשחק יחדיו, לדבר ולשתף באופן מילולי ולא מילולי מחשבות ורגשות וכל זאת, בסביבה מוגנת ותומכת.מטרות הקבוצה:העצמה וצמיחה אישית של הילד בתוך קבוצת השווים.פיתוח מיומנויות תקשורת בין אישית וכישורים חברתיים.למידה של השפה הרגשית. הכרת מגוון הרגשות ודרכי הבעה שונותהתמודדות עם משחק – הפסד והנאהתפיסת יוזמה והובלה.פיתוח יכולת ויסות עצמי ורגשי.פיתוח יכולת דחיית סיפוקים.הפעילות בקבוצת טיפוח מיומנות חברתיות מיועדת לילדות וילדים בגילאי גן חובה עד כיתה א'. כל קבוצה מונה 4-6 ילדים. את הפעילות בקבוצה מנחה מטפל/ת רגשי/ת בהבעה ויצירה ו/או פסיכולוג/ית התפתחותי/ת. לאורך שנת פעילות בקבוצה יתקיימו 3 מפגשים אישיים עם הורי הילדים, ואלה יוקדשו לתיאום ציפיות, קביעת מטרות ומעקב. תוכן דף חזרה לראש הדף הדפסה >חזרה לראש הדף