פתיחת פנייה *תיאור הפנייה {{appMessages.reuquiredField}} {{evetCallFileLength}} קבצים מצורפים הוספת קובץ {{acceptFileMessage}} {{f.name}} הסר {{f.name}} כתובת נושא הפניה: יש לציין שם רחוב ומספר ו/או תיאור מיקום. במידה ולפנייה אין כתובת יש לציין בתיאור המיקום: “אין כתובת”. רחוב* לבחירת ערך, התחל לכתוב את הרחוב והשתמש בחיצי המקלדת - למעלה או למטה. לאחר בחירת הערך, אשר את בחירתך באמצעות מקש Enter {{appMessages.reuquiredList}} {{appMessages.reuquiredField}} מספר בית {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.invalidIntegerField}} מספר דירה {{appMessages.invalidIntegerField}} כניסה תיאור מיקום {{appMessages.noAdress}} הערות פרטי הפונה: שם פרטי* {{appMessages.reuquiredField}} שם משפחה* {{appMessages.reuquiredField}} תעודת זהות {{tzInfo}} {{appMessages.invalidIsraeliTz}} טלפון 1* {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.invalidPhoneField}} טלפון 2 {{appMessages.invalidPhoneField}} פקס {{appMessages.invalidFaxField}} דוא"ל* {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.invalidEmailField}} {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.reuquiredField}} {{MessageStatus}}
פתיחת פנייה *תיאור הפנייה {{appMessages.reuquiredField}} {{evetCallFileLength}} קבצים מצורפים הוספת קובץ {{acceptFileMessage}} {{f.name}} הסר {{f.name}} כתובת נושא הפניה: יש לציין שם רחוב ומספר ו/או תיאור מיקום. במידה ולפנייה אין כתובת יש לציין בתיאור המיקום: “אין כתובת”. רחוב* לבחירת ערך, התחל לכתוב את הרחוב והשתמש בחיצי המקלדת - למעלה או למטה. לאחר בחירת הערך, אשר את בחירתך באמצעות מקש Enter {{appMessages.reuquiredList}} {{appMessages.reuquiredField}} מספר בית {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.invalidIntegerField}} מספר דירה {{appMessages.invalidIntegerField}} כניסה תיאור מיקום {{appMessages.noAdress}} הערות פרטי הפונה: שם פרטי* {{appMessages.reuquiredField}} שם משפחה* {{appMessages.reuquiredField}} תעודת זהות {{tzInfo}} {{appMessages.invalidIsraeliTz}} טלפון 1* {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.invalidPhoneField}} טלפון 2 {{appMessages.invalidPhoneField}} פקס {{appMessages.invalidFaxField}} דוא"ל* {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.invalidEmailField}} {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.reuquiredField}} {{MessageStatus}}
איתור פנייה מספר פנייה {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.invalidNumericField}} פרטי הזדהות: יש להזין לפחות נתון אחד שם פרטי שם משפחה טלפון דוא"ל {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.reuquiredField}} {{searchNotificationMessage}} מספר פנייה {{eventCall.eventCallId}} נושא{{eventCall.eventCallSubject}} תאריך פניה{{eventCall.eventCallOpenDate | amDateFormat :'DD/MM/YYYY'}} שעת פניה{{eventCall.eventCallOpenDate | amDateFormat :'HH:mm'}} מוקד{{eventCall.eventCallCenter}} תאריך עדכון סטטוס{{eventCall.eventCallStatusUpdateDate | amDateFormat :'DD/MM/YYYY'}} סטטוס הפניה{{eventCall.eventCallStatus}} סיבת הדחייה {{eventCall.rejectionReason}}
תאריך 01/11/2023 הדפסה תגיות לחיפוש: bizatwar אגף פיתוח עסקי סדרת סמינרים: עסקים בזמן מלחמה עיריית נתניה משיקה סדרת סמינרים עם מומחים בתחום, כדי לסייע לעסקים במהלך המלחמה. השתתפות בחינם! הצטרפו אלינו לסדרת הסמינרים כדי לרכוש ידע ייעוץ וכלים שיכולים לשפר את היכולת של העסק שלך להתמודד בזמן מלחמה. עסקים בזמן מלחמה : איך ממשיכים מכאן ?קרן דורון, יועצת ארגונית ושיווקיתמתמחה בתהליכי פיתוח עסקי ממוקדי רווחיות, אימון מנהלים וקידום איזון עבודה-פנאי לעובדים ובעלי עסקים. מרצה ומנחת סדנאות וקורסים בנושאים עסקיים ושיווקיים לארגונים פרטיים וציבוריים. בעלת M.A בייעוץ ארגוני וכעת בלימודי דוקטורט, במסגרתו חוקרת איזון משפחה- עבודה של בעלי עסקים. מייסדת רשת המאמיזמיות- מיזם קהילתי התנדבותי הפועל ברחבי הארץ ומטרתו לקדם נשים בעסקים דרך קהילות מקומיות של עצמאיות. פועלת כיזמת עסקית וחברתית. שיווק עכשיו וליום שאחרי חן אסולין בעלת עסק בוטיק בתחום השיווק הדיגיטלי המתמחה בפלטפורמות דיגיטליות עכשיות עם דגש על אינסטגרם, פייסבוק וגוגל"אני מנהלת את העסק תוך שימוש בהמון יוזמה, חיבורים, יצירתיות, חדשנות, אותנטיות ושירותיות, מחברת את הלקוח והצרכים שלו להשגת מטרותיו לתכנית עבודה שיווקית אפקטיבית". צעדים ראשונים במעבר משכיר לעצמאידינה לביא קרין, יועצת קריירה, מאמנת אישית, מרצה ומנחת סדנאות.בעלת תואר שני במנהל עסקים ושיווק מאוניברסיטת J&W בארה"ב ומעל 20 שנות ניסיון במשאבי אנוש, פיתוח ארגוני, גיוס, ליווי והדרכת מנהלים, וניהול פרויקטים בתחום בארגונים בארץ ובארצות הברית.ב 11 השנים האחרונות מלווה מחפשי עבודה ואנשים בצמתים בקריירה ועוזרת להם להגדיר ולמצוא את תחום העיסוק המתאים להם ביותר. כמו כן, מתמחה בייעוץ, אימון וליווי מנהלים בכניסה לתפקיד חדש ובמהלך הקריירה. זכויות עסקים והתנהלות כלכלית בזמן המלחמהמירי בזרוב, בעלת תואר שני במימון וניהול פיננסי, מובילה חברות ועסקים להגדלת הרווחיות ותזרים המזומנים של העסקבעלת "עתיד פיננסי" משרד בוטיק הנותן שירותי יעוץ פיננסי, ניהול כספים , הנהלת חשבונות, חשבות שכר, בודק שכר מוסמך ויעוץ משכנתאות מירי גם עורכת קורסים למנהלי חברות ואנשי כספים, מרצה באוניברסיטאות ומדריכה סטודנטים בקורסי ניהול חשבונות וחשבות שכר. בינה מלאכותית בעסקיםיעלי קוגן, סטוריטלרית, יוצרת תוכן לעסקים, בונה הרצאות וובינר והרצאות מבוססות סיפור אישי.מנחה סדנאות וקורסים על תורת הנאום, סטוריטלינג, כתיבה שיווקית ושימוש בכלי בינה מלאכותית.יוצרת ומפיקת הפודקאסט "לחיות בתפקיד הראשי"במאית תיאטרון ומנהלת מרכז לאומנויות במה לילדים, נוער ונשים קרוב לשני עשורים.בהרצאה נשוחח על כיצד נתמודד עם האתגרים העיקרים בשיווק בתקופת המלחמה?וכיצד ניתן לחזור לשווק גם בזמנים של חוסר וודאות באמצעות שימוש בעקרונות הסטוריטלינג וכלי הבינה המלאכותית.נתמקד בכלים מעשיים של כתיבה שיווקית שימוש בchatgptשיאפשרו יצירת תוכן שיווקי המותאם לתקופה לכל הפלטפורמות - פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק ועוד. יחסי עבודה ודיני עבודה בעת משבר תום מדן, עו"ד, עוסק אך ורק בתחום דיני העבודה, מייצג ומלווה אך ורק מעסיקים וחברות בכל הקשור למערכת היחסים שבין מעסיק – לעובד בשוקהתעסוקה המצוי בתהליך של שינוי מהותי, מאופיין כיום, ככולל תעשיות מסורתיות לצד תעשיות עילית, תעשיות קיבוציות לצד גופי מחקר ופיתוח וכןחברות טכנולוגיה עילית (היי-טק) לצד חברות הזנק (סטארט-אפ).במסגרת ההרצאה בזום נעסוק בניהול משברים בהיבט של צמצום עלויות שכר ויחסי עבודה בעת חירום. שוק הנדלן המסחרי בזמן המלחמה ואחרי, זכויות שוכרים ומשכיריםנטע צמח, בעלת תארים במנהל עסקים והנדסת תעשיה וניהול, מסיימת בימים אלו לימודי שמאות מקרקעין.בעלת נסיון בתיווך נדל"ן מסחרי כ-7 שנים, בעלים במשרד התיווך צמח נכסים.נסיון קודם - בקרת וניהול כספים, ניהול רווחה ומשא"ש בחברת היי טק.נשואה ואמא לשלושה גרה בעיר ימים,נתניהנטע צמח בהראה בנושא :"שוק הנדלן המסחרי בזמן מלחמה ואחרי, זכויות שוכרים ומשכירים". טיקטוק מאסטרשיר קצנל, יועצת ארגונית וטיקטוקרית עם מעל 200,000 עוקבים ובעלת העסק "טיקטוק מאסטר" שמציע שירותי הדרכה, ליווי וייעוץ לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים על טיקטוק כפלטפורמה שיווקית. מרצה לשיווק בטיקטוק במכללה לניו מדיה, האקדמיה של גוגל ושופינג IL, המכללה הטכנולוגית באר שבע ועוד. בין לקוחותיי- איקאה, ישראכרט, אמריקן לייזר, האגודה למלחמה בסרטן, ועוד..טיקטוק היא הרשת הצומחת הגדולה בעולם המאפשרת עולם שלם של ויראליות אורגנית והפצת תוכן לאלפי ואף עשרות אלפי צופים, גם מבוגרים, שיכולים להפוך ללקוחות פוטנציאלים וכל זה בלי להשקיע שקל בפרסום ממומן.בהרצאה:נלמד מה המנגנונים שהופכים את טיקטוק לשונה מכל רשת אחרת שאנחנו מכיריםנתעמק בפוטנציאל השיווקי הטמון בה עבור בעלי עסקיםנכיר סיפורי הצלחה של עצמאיים בטיקטוק ונבין מה הפך אותם למצליחיםנעבור על טיפים לטיקטוקר המתחיל ונלמד איך אתם יכולים לקדם את העסק שלכם על ידי פרסום אורגני של העסק שלכם בטיקטוק ההרצאה של שיר קצנל על טיקטוק ביום חמישי 26.11, שעה 11:30, וביום שני 4.12 - בשעה 13:00 מוטיבציה בשיווקעל המנחה:הילה שניידר, מאמנת ומרצה להתפתחות אישית ועסקית.מנחת סדנאות בפיתוח מנטאלי וכישורים אישיים כמו שפת גוף וניהול רושם, ניהול זמן, פסיכולוגיה חיובית, גיוס עובדים וניהול. בעלת ניסיון של כ־17 שנים בארגונים גלובליים ומקומיים, בתפקידי ניהול גיוס והדרכה. בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ו־MBA בייעוץ ארגוני, מוסמכת באימון, פסיכולוגיה חיובית, שפת גוף ואבחון אישיותי.נשואה לאבישי, אימא לבארי ומעיין, בעלת אנרגיות מידבקות ונוכחות כריזמטית.בהרצאה על מוטיבציה בשיווק בעת הזו נשיב על שאלות שמעסיקות כל עסק כמו:1. מה נחשב שיווק בעת הזו? 2. מה מפריע למוטיבציה לשווק את העסק שלי? 3. מה עוזר למוטיבציה לשווק? 4. מהם המשאבים לשיווק פשוט וקל שלי בתקופה הזו?ההרצאה תתקיים בתאריך 30/11/23 יום ה' בשעה 10:00 פייסבוק מול אינסטגרם, לדעת את קהל היעד שלךחמישי 23.11- שעה 10:30, קרן דורון, ההרצאה: "פייסבוק מול אינסטגרם, לדעת את קהל היעד שלך". עיצוב שיווקי – כל דרכים ליצירת תוכן איכותי לרשתות חברתיותעל המנחה: נועה טייב היא מעצבת גרפית, המתמחה בבניית זהות מותג, מיתוג ועיצוב שיווקי לעסקים. בעלת הסטודיו OneOf a Color, שבו היא משלבת עיצוב גרפי, שיווק דיגיטלי ויזמות עסקית. פרק הפודקאסט הזה עוסק בדרך היעילה ביותר ליצור עיצוב שיווקי לעסקים ברשתות חברתיות: כזה עם לב פועם, שמהדהד עד לקהל היעד, ומזמין אותו לקשר איכותי וארוך תווך. נועה חולקת את הגישה שלה ליצירת תוכן איכותי לרשתות חברתיות ומציעה עצות שימושיות ופרקטיות איך בעלי עסקים יוכלו לעשות זאת ממש בעצמם. טכניקות כמו, איך לבנות פרסונה לעסק,איך למצוא את הקהל האידיאלי ואיך לבנות מותג חזק ברשת, הן מבחינה ויזואלית והן מבחינת כתיבה שיווקית.אם מצאתם את עצמיכם בתקופה מאתגרת זו מחשבים מסלול מחדש, והחלטתם לקחת את הנוכחות שלכם ברשת ברצינות ולהתחיל לעצב כמו מקצוענים, אתם במקום הנכון.בהצלחה!ההרצאה תתקיים ביום שני בתאריך 27.11 בשעה 12:00, גוגל והביזנס שלךהיי, נעים לי מאד. שמי דורון פדלון, בעל סוכנות פרסום העונה לשם "תדמית 360". בסוכנות אנו מתמחים במתן שירותי תוכן, ניהול מדיה, בניית אתרים, מיתוג וייעוץ אסטרטגי שיווקי ופוליטי. ניתן לומר שנולדתי לעולמות התוכן. אני דור שני במשפחה שעסקה ועוסקת בתקשורת, בעיתונות, בפרסום ובשיווק בכל המדיות האפשריות – החל ממדיה מסורתית (טלוויזיה, עיתונות כתובה או מקוונת, שלטי חוצות ועוד) ועד ניו מדיה עם מומחיות ברשתות חברתיות כדוגמת פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, לינקאדין, דרך פלטפורמות הפרסום של גוגל ויו טיוב וכמובן קידום אורגני. רשימת לקוחותיי מגוונת וכוללת חברות בינלאומיות ומקומיות, מפלגות ואישיים פוליטיים ועוד. אולם, עיקר הגאווה שלי הם השירותים שאני מעניק לעצמאים ולבעלי עסקים קטנים שרוצים לפרוץ קדימה. בהרצאה שתצפו אני מתמקד, באופן פרקטי, באחד הכלים השיווקיים והמכירתיים היעילים ביותר לדעתי. גוגל לעסק. בעולם עסקי תחרותי, דווקא כלי זה, שהוא כלי חינמי, יכול לתרום רבות – תוך ניצול העובדה שגוגל הוא מנוע החיפוש המוביל בעולם. הבעיה היא, שרבים מבעלי העסקים לא משתמשים בו, ואלה שכן, לא מכירים את מלוא הפוטנציאל שלו. מטרת ההרצאה היא לסייע לכם לפתוח לעצמכם "מיני אתר" של גוגל מיי ביזנס, וחשוב עוד יותר, להכיר את מלוא פוטנציאל הכלים העומדים לרשותכם ובחינם במסגרת זו. ההרצאה תתקיים ביום שלישי בתאריך 28.11- בשעה 11:00 כתיבה שיווקית להגברת הנראות והמכירותרביעי 29.11- שעה 10:30, קרן דורון: "כתיבה שיווקית להגברת הנראות והמכירות" כיצד נבנה בצורה יעילה קמפיינים ממומנים?ראשון- 3.12- שעה 20:00, שלומי פוניס – "כיצד נבנה בצורה יעילה קמפיינים ממומנים?" לינק להרצאה תוכן דף חזרה לראש הדף הדפסה >חזרה לראש הדף