פתיחת פנייה *תיאור הפנייה {{appMessages.reuquiredField}} {{evetCallFileLength}} קבצים מצורפים הוספת קובץ {{acceptFileMessage}} {{f.name}} הסר {{f.name}} כתובת נושא הפניה: יש לציין שם רחוב ומספר ו/או תיאור מיקום. במידה ולפנייה אין כתובת יש לציין בתיאור המיקום: “אין כתובת”. רחוב* לבחירת ערך, התחל לכתוב את הרחוב והשתמש בחיצי המקלדת - למעלה או למטה. לאחר בחירת הערך, אשר את בחירתך באמצעות מקש Enter {{appMessages.reuquiredList}} {{appMessages.reuquiredField}} מספר בית {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.invalidIntegerField}} מספר דירה {{appMessages.invalidIntegerField}} כניסה תיאור מיקום {{appMessages.noAdress}} הערות פרטי הפונה: שם פרטי* {{appMessages.reuquiredField}} שם משפחה* {{appMessages.reuquiredField}} תעודת זהות {{tzInfo}} {{appMessages.invalidIsraeliTz}} טלפון 1* {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.invalidPhoneField}} טלפון 2 {{appMessages.invalidPhoneField}} פקס {{appMessages.invalidFaxField}} דוא"ל* {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.invalidEmailField}} {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.reuquiredField}} {{MessageStatus}}
פתיחת פנייה *תיאור הפנייה {{appMessages.reuquiredField}} {{evetCallFileLength}} קבצים מצורפים הוספת קובץ {{acceptFileMessage}} {{f.name}} הסר {{f.name}} כתובת נושא הפניה: יש לציין שם רחוב ומספר ו/או תיאור מיקום. במידה ולפנייה אין כתובת יש לציין בתיאור המיקום: “אין כתובת”. רחוב* לבחירת ערך, התחל לכתוב את הרחוב והשתמש בחיצי המקלדת - למעלה או למטה. לאחר בחירת הערך, אשר את בחירתך באמצעות מקש Enter {{appMessages.reuquiredList}} {{appMessages.reuquiredField}} מספר בית {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.invalidIntegerField}} מספר דירה {{appMessages.invalidIntegerField}} כניסה תיאור מיקום {{appMessages.noAdress}} הערות פרטי הפונה: שם פרטי* {{appMessages.reuquiredField}} שם משפחה* {{appMessages.reuquiredField}} תעודת זהות {{tzInfo}} {{appMessages.invalidIsraeliTz}} טלפון 1* {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.invalidPhoneField}} טלפון 2 {{appMessages.invalidPhoneField}} פקס {{appMessages.invalidFaxField}} דוא"ל* {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.invalidEmailField}} {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.reuquiredField}} {{MessageStatus}}
איתור פנייה מספר פנייה {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.invalidNumericField}} פרטי הזדהות: יש להזין לפחות נתון אחד שם פרטי שם משפחה טלפון דוא"ל {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.reuquiredField}} {{searchNotificationMessage}} מספר פנייה {{eventCall.eventCallId}} נושא{{eventCall.eventCallSubject}} תאריך פניה{{eventCall.eventCallOpenDate | amDateFormat :'DD/MM/YYYY'}} שעת פניה{{eventCall.eventCallOpenDate | amDateFormat :'HH:mm'}} מוקד{{eventCall.eventCallCenter}} תאריך עדכון סטטוס{{eventCall.eventCallStatusUpdateDate | amDateFormat :'DD/MM/YYYY'}} סטטוס הפניה{{eventCall.eventCallStatus}} סיבת הדחייה {{eventCall.rejectionReason}}
הדפסה תגיות לחיפוש: חירום אגף ביטחון וחירום בפיקוד העורף גובשו הנחיות התנהגות לאזרח בעת הישמע אזעקה, ציות להנחיות אלו ימזער באופן משמעותי את מידת הנזק שעלול להיגרם כתוצאה מירי טילים או רקטות לעבר עורף מדינת ישראל.הנחיות התגוננות בעת אזעקהבהישמע אזעקה יש להיכנס למרחב המוגן במסגרת פרק הזמן העומד לרשותכם, לפי ההנחיות הבאות:בזמן שהייה במבנהיש להיכנס לממ"ד, ממ"ק, מקלט, חדר מדרגות או חדר פנימי ויסגרו דלתות וחלונות.בזמן שהייה בחוץבשטח בנוי- יש להיכנס למבנה או למחסה קרוב.בשטח פתוח- יש לשכב על הקרקע ולהגן על הראש באמצעות הידיים.בזמן נסיעה ברכביש לעצור בצד הדרך, לצאת מהרכב ולהיכנס למבנה או למחסה קרוב.אם לא ניתן להגיע למבנה או למחסה יש לצאת מהרכב, לשכב על הקרקע ולהגן על הראש באמצעות הידיים. בזמן נסיעת אוטובוס בכביש בין עירוני- בהישמע אזעקה על הנהג לעצור בצד הדרך לפתוח את הדלתות, על הנוסעים להתכופף מתחת לקו חלונות ולהגן על הראש באמצעות הידיים.בכביש עירוני- בהישמע אזעקה על הנהג לעצור בצד הדרך, לפתוח את הדלתות, על הנוסעים לרדת במידה ויש מבנה קרוב, במידה ולא ניתן לרדת מהאוטובוס או שאין מבנה קרוב על הנוסעים להתכופף מתחת לקו חלונות ולהגן על הראש באמצעות הידיים.רק לאחר 10 דקות ניתן להמשיך בנסיעה.בזמן נסיעה ברכבתעל הנהג להאט את מהירות הרכבת ל- 30 קמ"ש במשך 10 דקות, ועל הנוסעים להתכופף מתחת לקו החלונות ולהגן על הראש. שהייה במרחב המוגןחשוב! בעת הישמע אזעקה יש להישאר במרחב המוגן לפחות 10 דקות.איך מוודאים שחלון הממ"ד תקין ומוכן לשעת חירום?חלון פלדה חיצוני - יש לוודא כי חלון הפלדה החיצוני סגור ונעול עד לסיום מצב החירום. אם חלון הפלדה אינו נסגר היטב, יש לנקות מאבק את כיס ומסילת החלון. אם חלון הפלדה הוסר, יש להחזיר אותו בהקדם. חלון זכוכית פנימי -ברוב הממ"דים מותקן חלון זכוכית המתוכנן לעמוד בהדף, למעט ממ"דים בהם מותקן חלון זכוכית עם שתי כנפיים (דו-כנפי מסוג כנף על כנף). במצב חירום יש לוודא כי חלון הזכוכית סגור ונעול עד לסיום מצב החירום (אם חלון זה הוסר יש להחזיר אותו בהקדם), זאת פרט לחלונות הבנויים משתי כנפיים - אותן יש להסיר לחלוטין ולמקם מחוץ לממ"ד. לעמוד האינסטגרם של פיקוד העורף לחצו כאןיציאה מהמרחב המוגןלאחר יציאה מהמרחב המוגן יש לפעול על פי ההנחיות הבאות: יש להתרחק מחפצים בלתי מזוהים. במידה וראית רקטה/טיל על הארץ, יש להרחיק סקרנים ולהודיע לגורמי הביטחון.אין להתקהל באזור האירוע, התקהלות מסוכנת, מחשש לירי/רקטות טילים נוספים.מידע נוסף בנוגע להנחיות התגוננות בזמן ירי רקטות ניתן למצוא באתר פיקוד העורף. לאתר פיקוד העורף- הקליקו כאן. תוכן דף סרטון- הנחיות התגוננות בהסעת ילדים חזרה לראש הדף הדפסה >חזרה לראש הדף