פתיחת פנייה *תיאור הפנייה {{appMessages.reuquiredField}} {{evetCallFileLength}} קבצים מצורפים הוספת קובץ {{acceptFileMessage}} {{f.name}} הסר {{f.name}} כתובת נושא הפניה: יש לציין שם רחוב ומספר ו/או תיאור מיקום. במידה ולפנייה אין כתובת יש לציין בתיאור המיקום: “אין כתובת”. רחוב* לבחירת ערך, התחל לכתוב את הרחוב והשתמש בחיצי המקלדת - למעלה או למטה. לאחר בחירת הערך, אשר את בחירתך באמצעות מקש Enter {{appMessages.reuquiredList}} {{appMessages.reuquiredField}} מספר בית {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.invalidIntegerField}} מספר דירה {{appMessages.invalidIntegerField}} כניסה תיאור מיקום {{appMessages.noAdress}} הערות פרטי הפונה: שם פרטי* {{appMessages.reuquiredField}} שם משפחה* {{appMessages.reuquiredField}} תעודת זהות {{tzInfo}} {{appMessages.invalidIsraeliTz}} טלפון 1* {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.invalidPhoneField}} טלפון 2 {{appMessages.invalidPhoneField}} פקס {{appMessages.invalidFaxField}} דוא"ל* {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.invalidEmailField}} {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.reuquiredField}} {{MessageStatus}}
פתיחת פנייה *תיאור הפנייה {{appMessages.reuquiredField}} {{evetCallFileLength}} קבצים מצורפים הוספת קובץ {{acceptFileMessage}} {{f.name}} הסר {{f.name}} כתובת נושא הפניה: יש לציין שם רחוב ומספר ו/או תיאור מיקום. במידה ולפנייה אין כתובת יש לציין בתיאור המיקום: “אין כתובת”. רחוב* לבחירת ערך, התחל לכתוב את הרחוב והשתמש בחיצי המקלדת - למעלה או למטה. לאחר בחירת הערך, אשר את בחירתך באמצעות מקש Enter {{appMessages.reuquiredList}} {{appMessages.reuquiredField}} מספר בית {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.invalidIntegerField}} מספר דירה {{appMessages.invalidIntegerField}} כניסה תיאור מיקום {{appMessages.noAdress}} הערות פרטי הפונה: שם פרטי* {{appMessages.reuquiredField}} שם משפחה* {{appMessages.reuquiredField}} תעודת זהות {{tzInfo}} {{appMessages.invalidIsraeliTz}} טלפון 1* {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.invalidPhoneField}} טלפון 2 {{appMessages.invalidPhoneField}} פקס {{appMessages.invalidFaxField}} דוא"ל* {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.invalidEmailField}} {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.reuquiredField}} {{MessageStatus}}
איתור פנייה מספר פנייה {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.invalidNumericField}} פרטי הזדהות: יש להזין לפחות נתון אחד שם פרטי שם משפחה טלפון דוא"ל {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.reuquiredField}} {{searchNotificationMessage}} מספר פנייה {{eventCall.eventCallId}} נושא{{eventCall.eventCallSubject}} תאריך פניה{{eventCall.eventCallOpenDate | amDateFormat :'DD/MM/YYYY'}} שעת פניה{{eventCall.eventCallOpenDate | amDateFormat :'HH:mm'}} מוקד{{eventCall.eventCallCenter}} תאריך עדכון סטטוס{{eventCall.eventCallStatusUpdateDate | amDateFormat :'DD/MM/YYYY'}} סטטוס הפניה{{eventCall.eventCallStatus}} סיבת הדחייה {{eventCall.rejectionReason}}
הדפסה תגיות לחיפוש: אגף ביטחון וחירום לפניכם רשימת הנחיות ודגשים לשעת חירום ובפרט למקרה של רעידת אדמה, לאנשים המתמודדים עם מוגבלויות שונותאנשים עם מגבלות שמיעההכינו מספר מקורות לעדכון: איתורית, סלולרי, אנשים אחרים וכו'.אם ניתן, צרו קשר עם צוות התמיכה האישי לקבלת עדכונים.הכינו פנקס ועיפרון למצב חירום ורשמו בו מראש כל צורך רפואי או הכרחי אחר.הכינו תיק חירום נגיש ובו יאוחסן מכשיר שמיעה, סוללות רזרביות ו/או מטען עצמאי ואם נעשה שימוש במכשירים אלו בשגרה, גם מערכת FM אישית, מגבר אישי ודיבורית המתחברת לטלפון הסלולארי.במקרה של תלות בשפת הסימנים: הכינו מראש כרטיס המזהה את היותכם דוברי שפת סימנים.במקרה של תלות באדם מטפל, ענדו שרשרת או צמיד המזהים את מצבכם כזקוקים לסיוע מצד אדם חיצוני. אנשים עם מגבלות ראייהשימו לב: רעידות אדמה גורמות לחפצים לזוז וליפול, דבר המקשה על הניווט. יתכן ולא יהיו סימני דרך. על כן מומלץ אנשים עם מגבלות ראיה או עיוורים יפעלו על פי ההנחיות הבאות: כאשר אתה עוזבים את המבנה, עשו זאת לאט, נהגו כפי שאתה נוהגים באזורים שאינם מוכרים לכם. בדקו האם יש מכשולים בדרך. יש לגרור רגליים כאשר ישנה פסולת רבה על הרצפה, הדבר יקטין את הסיכון לנפילה. יש לאחסן מקלות רזרביים, סוללות וציוד נוסף עבור עזרי התקשורת שלכם. יש לאחסן זכוכית מגדלת, משקפיים רזרביות, משקפי שמש, פנס. יש לסמן את ציוד החירום עם כתב גדול, סרט פלורסנטי, או כתב ברייל (לפי השיטה המועדפת עליכם). הקפידו שלא יפרידו בשום מצב בינך לבין כלב הנחייה שלכם.לאנשים הנעזרים בכלבי נחייהיש לשמור העתקים של רישיון הכלב, תעודות, אישורים על חיסונים, פרטי קשר של הווטרינר בערכת החירום.יש לאחסן מזון כלבים ומים, כולל קערות האכלה.יש לאחסן רצועה ומחסום פה בערכת החירום.יתכן שכלב הנחייה ייבהל או ייפגע ברעידת האדמה ולא יוכל לעבוד לאחר רעידת האדמה. כדי למנוע פציעה של כפות הרגליים משברי זכוכית ופסולת חדה אחרת, ניתן לעטפם בגרביים עבות.התכוננו לעשות שימוש בציוד אחר, במידה וכלבך אינו יכול לספק את השירות הרגיל.מותר להכניס כלבי נחייה לאתרי פינוי (אך לא חיות מחמד). התכוננו להסביר אלו שירותים ממלא הכלב עבורכם.למטפלים או בני משפחה של אנשים עם מוגבלות שכליתהכינו רשימה קצרה כתובה או מצוירת ובה פירוט של מה צריך לעשות האדם עם המוגבלות השכלית, בצעדים קצרים ופשוטים.שלבו עזרי תקשורת בערכת החירום כגון תמונות, משפטים קצרים וכו'.יש לשמור סוללות רזרביות עבור כלי תקשורת ניידים.תרגלו הנחיות. תרגול תכוף בשגרה יאפשר לאדם עם המוגבלות השכלית לזכור מה לעשות ויסייע לו להישאר רגוע יותר כאשר מתרחש מצב חירום.תרגלו עמו כיצד הוא יכול להסביר למטפלים ולאנשי החירום כיצד לתקשר עימו, על ידי שימוש בשפה פשוטה, קצרה וברורה.לאנשים עם מוגבלות נפשיתתרגלו את ההנחיות. תרגול תכוף בשגרה יאפשר לכם לזכור מה לעשות ויסייע לכם להישאר רגועים יותר כאשר מתרחש מצב חירום.דאגו למלאי תרופות זמין.לאנשים העושים שימוש באביזרי ניידותייתכן ואביזרי הניידות יינזקו או שיהיה קושי להשתמש בהם בשל הפגיעה בתשתיות (מדרכות, שבילים וכו'). התכוננו לעשות שימוש בציוד חלופי.מומלץ לוודא עם חברות המספקות שירותים לציוד כגון כסאות גלגלים ממונעים ו/או מחוללי חמצן את מוכנותם למצבי חירום. בתוך איזה פרק זמן הם יגיעו לסייע וכיצד. תוכן דף חזרה לראש הדף הדפסה >חזרה לראש הדף