מחלקת ביטוח

​עיריית נתניה, במסגרת מדיניות ניהול הסיכונים שלה, מבטחת את רכושה ואת פעילויותיה בחברות ביטוח. מערך הביטוחים של העירייה כולל, בין השאר, ביטוח כלפי צד שלישי, ביטוח רכבי העירייה וחבויות שונות.

פנייה למחלקת ביטוח

ככלל, ניתן לפנות למחלקת הביטוח ולהגיש תלונה על נזקי גוף או רכוש, אם הללו נגרמו בגין רשלנות מוכחת של העירייה.

לפני הגשת התלונה למחלקת הביטוח יש לפנות למוקד העירוני ולקבל מספר פנייה.

בהגשת התלונה למחלקת הביטוח יש לצרף את הפרטים הבאים:

  • מספר הפנייה שניתן על ידי המוקד העירוני
  • תיאור המקרה, הכולל בין השאר, תאריך אירוע, שעת האירוע וכתובת אירוע מדויקת
  • תמונות מקור של המפגע הניטען (צילום מקרוב ומרחוק)
  • כל מסמך רלוונטי התומך בתלונה
  • כתובת המתלונן ופרטי ההתקשרות עימו

במקרה של תלונה בגין נזק לרכב או רכוש אחר יש לצרף גם את המסמכים הבאים:

  • במקרה של נזק בהיקף של עד 1,000 ש"ח- יש לצרף קבלה מקורית (תועבר במקרים מסויימים לבדיקת מחלקת רכב בעיריית נתניה).
  • במקרה של נזק בהיקף של מעל 1,000 ש"ח- יש לצרף דו"ח שמאי
  • אישור על "אי הגשת תביעה" מטעם חברת הביטוח בה מבוטח הרכב הנפגע
  • צילום רישיון רכב

חשוב לדעת:

  • במקרה של נזק המתרחש באתר בו עובד קבלן,  יש לפנות לנציגי הקבלן בשטח
  • ​תלונה אשר תשלח בפקס לא תטופל
  • תלונה אשר לא תוגש על פי הפירוט הנ"ל, בצירוף המסמכים הנדרשים, לא תטופל

אופן הטיפול בתלונה

לאחר הגשתה למחלקת הביטוח התלונה תופנה לבדיקה אצל מחלקות העירייה הרלוונטיות. בתום הבדיקה יקבל הפונה הודעה על המשך הטיפול בתלונה, מול העירייה או מול סוכנות הביטוח של העירייה (סוכנות "מוניציפלית 2000", בטלפון 03-7537534/028).

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

בעלי תפקידים במחלקת ביטוח

Loading...
טוען נתונים. אנא המתן...
{{bc.name}} {{bc.name}} >

פרטי התקשרות

{{title}}
{{AllDetails.FullName}}

יצירת קשר:

פרטי התקשרות

{{DepAllDetails.Name}}

יצירת קשר:

ימי ושעות קבלת קהל:

  • ימי קבלה{{DepAllDetails.ReceptionDays}}
  • ימי ושעות פעילות:

  • שעות קבלה{{DepAllDetails.ReceptionTime}}

יצירת קשר

*כוכבית הינה שדה חובה
באיזה אופן תרצה/י שנחזור אליך?

מקסימום 255 תוים. נשארו 255 תוים.

קבצים מצורפים