דוברות

Getting your Trinity Audio player ready...

​אגף דוברות והסברה אמון על ייצוג עיריית נתניה, פעולותיה ומדיניותה מול אמצעי התקשורת ובתוך כך מהווה חוליה מקשרת בין העירייה ושלוחותיה, לכלל הציבור.

בין תפקידי האגף:

  • מיתוג העיר ושיפור תדמיתה התקשורתית 
  • ניהול מערך יחסי הציבור
  • פרסום מידע לציבור
  • הפקת חומרי הסברה 
  • מתן מענה לפניות עיתונאים 
  • כינוס מסיבות עיתונאים 
  • תיעוד אירועים
  • ניהול ארכיון תקשורתי


​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

בעלי תפקידים באגף דוברות והסברה

Loading...
טוען נתונים. אנא המתן...

לא נמצאו מחלקות/אנשי קשר תחת מחלקה זו

קריטריונים בנושא פרסום העירייה באמצעי התקשורת

 27.07.2017

​א. העיקרון המנחה: באופן כללי העיריה מפרסמת עמוד אחד בשבוע בעיתונים, שהינם גופי תקשורת, מוכרים שמתנהלים על פי חוק,  שביכולתם להעביר מסרים עירוניים בצורה אפקטיבית ובתפוצה הנדרשת.        

​מדובר בפרסום עירוני של מודעות אינפורמטיביות, אשר מטרתן לשרת את כלל הציבור, לגבי מידע ומסרים אודות אירועים, חינוך, הסדרי תנועה ותחבורה, שרות לתושב, תשתיות, איכות סביבה, תרבות, שינויים, פעילויות לילדים, מבוגרים ברחבי העיר ועוד.

מובהר עם זאת, כי לעירייה קיים שיקול דעת להחליט מעת לעת על תוספת עמודי פרסום, כך למשל באירועים מיוחדים, דוגמת חגים, חסימת כבישים וכיוצב, אשר מקימים צורך בפרסום עירוני נוסף ומוגבר. במקרים אלו תינתן עדיפות לעיתונים שלעירייה שביכולתם להעביר מסרים עירוניים בצורה אפקטיבית ובתפוצה הנדרשת.

הנ"ל ייקרא להלן: "פרסום עירוני".


​ב.      על עיתון/ אתר מקומי לעמוד בתנאים הבאים, לצורך קבלת פרסום עירוני והתשלום בגינו:  

​​i.      ותק  מוכח של 12 חודשים לפחות ברציפות של הדפסה והפצה רחבה מדורג בכלים מקובלים בשוק (איגוד הפרסום ודומיו). במידה וקיים ספק בעירייה לגבי היות העיתון/ האתר פעיל ומופץ במשך 12 חודשים ברציפות - על המפרסם/ המפיץ יהיה לספק לעירייה את הנתונים לבדיקתה.

 ii.      תפוצה אפקטיבית ורציפה של 12 חודשים. תפוצה אפקטיבית תיחשב כהפצה של 25 אלף עותקים שבועיים, במשך 12 חודשים רצופים לפחות.           

 iii.      תפוצת העיתונים המקומיים תיבחן בהתאם לסקרים אובייקטיביים שיתבצעו מעת לעת, על פי החלטתה וצרכיה של העירייה ו/או באמצעות קבלת נתוני חברות סקרים ארציות, דוגמת TGI.   

בהתאם לכך יעודכנו גם הקריטריונים מעת לעת.

​על העיתונים/ האתרים המקומיים לוודא בעצמם ועל אחריותם, את רישומם בחברת TGI.     


ג.      חריגים לעיקרון המנחה האמור לעיל, ייחשבו: עיתונים / אתרים מגזריים למגזרים- דוברי צרפתי / דוברי רוסית/ דוברי אמהרית / דוברי אנגלית / מגזרים ייחודיים, במקרים אלו ייבחן הפרסום העירוני בהתאם לתכני מודעות העירייה ולצורך המקצועי של דוברות העירייה בפרסום, בהקשר של המגזר אליו אותו עיתון מופנה.

 


ד.      העיריה תוכל להפעיל את שיקול דעתה (באמצעות דוברת העיריה  לגבי אי מתן פרסום עירוני, במקרים הבאים:


 i.      קיים לעירייה שיקול דעת להימנע מפרסום עירוני בעיתונים מקומיים / אתרים אשר אינם פועלים בסטנדרטים עיתונאיים (שנקבעו למשל בתקנון האתיקה המקצועית של מועצת העיתונות) ו/או הפועלים תוך הפרת זכויות יוצרים של צדדים שלישיים. 


 ii.    קיים לעירייה שיקול דעת להימנע מפרסום עירוני במקרים שבהם קיים ניסיון שלילי מול העיתון/ האתר המקומי, כדוגמת המקרים הבאים:


1.     פרסום עירוני שבוצע באופן שגוי ו/או שלא בהתאם להוראות, אישורי ונוסח העיריה והדוברות. לרבות שינוי בגריד של העירייה וללא שינוי בפורמט / עימוד / גודל וצבע.


2.     במקרים בהם כלי התקשורת מנוהל ו/או בבעלות חלקית או מלאה של מי שבעברו הורשע בפלילים.


ה.      הגשת בקשה בכתב בצירוף אסמכתאות:   


                           i.      כל בקשה מצד כלי תקשורת לפרסום עירוני, תוגש בכתב לדוברת העירייה. בצירוף מסמכים נילווים המעידים על עמידה בכל הקריטריונים שצוינו לעיל.​​


פרטי התקשרות

{{title}} {{AllDetails.FullName}}

יצירת קשר

פרטי התקשרות

{{DepAllDetails.Name}}

יצירת קשר

ימי ושעות קבלת קהל

  • ימי קבלה{{DepAllDetails.ReceptionDays}}
  • ימי ושעות פעילות:

  • שעות קבלה{{DepAllDetails.ReceptionTime}}

יצירת קשר

*כוכבית הינה שדה חובה

מקסימום 255 תוים. נשארו 255 תוים.

קבצים מצורפים