תקשוב ומערכות מידע

​אגף תקשוב ומערכות מידע עוסק בפיתוח ושכלול מערכות מיחשוב ומידע המופעלות למתן שירותים לתושב, שיפור שיתוף הפעולה בין יחידות העירייה, אבטחת המידע הארגוני ועוד. 

כמו כן עוסק האגף בניהול ברשת התקשורת של עיריית נתניה ומתן מענה למשתמשים בה ובריכוז חומר לקראת ועדות התקשורת.

מטרות

  • אספקת שירותי תקשוב תומכי החלטות עירוניות
  • מתן מענה ייעוצי ותמיכתי למנהלי העירייה

יעדים ועקרונות מנחים בתחום מערכות המידע

אל מחוץ לארגון:

  • פיתוח מערכות המייצרות מרכזי אחד של שירות לציבור, כלומר כתובת אחת לפניות הציבור, בכל נושא שהוא
  • שיפור כלים פנימיים התומכים בממשק העבודה מול התושב
  • מידע לכלל הציבור – הרחבת זמינות השירותים המקוונים לאזרח (תשלומים, שליחת טפסים, יצירת קשר עם גופים עירוניים וכו') וכן הצגת מידע לגבי יחידות העירייה והפעילויות העירוניות
  • עמדת מידע מקוונת המוצבת במשרדי העירייה, לשירות​​ התושב
  • מידע אישי לתושב - אישור זכות וזכאות, מצב חשבון, מצב טיפול בפניה, זאת לצד העברת הודעות לגורמים פרטיים או לקבוצות אוכלוסייה מסוימות. המידע אמור להיות זמין, עדכני, נגיש ומוצג בצורה אחידה
  • תמיכה בקידום שירותים טכנולוגיים לתושבי העיר, דוגמת: רשתות אינטרנט אלחוטיות ציבוריות, מרכזי הדרכה, בשיתוף עם גורמים חיצוניים

אל הארגון פנימה:

  • הרחבה ושיפור השירותים הממוחשבים והמקוונים לעובד, זאת במטרה לייצר שיתוף מידע ותהליכי עבודה יעילים בתקשורת בין יחידות עירוניות
  • במקרים שבהם כדי לבצע פעולה אחת נזקק האזרח להתייחסויות ו/או אישורים של מספר יחידות עירייה, די בפניה לאחת מהן כדי לקבל את השירות במלואו
  • דיגיטציה של כל מידע המשמש לעבודה שוטפת של עובדי הרשות או של עובדים חיצוניים:
  1. שימוש בטכנולוגיות סריקת מסמכים מביא לצמצום עלויות הטיפול, משפר את השירות לתושב ומאפשר גיבוי יעיל ועמיד של המידע
  2. יתרונות המחשוב הנייד בשטח (מסופון) - זמינות מרבית של נותן השירות בשטח, ייעול מערך השירות והעברת מידע בזמן אמת

יעדים בתחום התשתיות:

  • התרחבות השימוש במערכות המידע, תוך כדי שימוש בכמה מערכות במקביל, הובילו לפיתוח ממשקי סנכרון נתונים בין המערכות השונות. תפעול הסנכרון מייצר נטל כספי ומסרבל את תהליכי העבודה, לכן יש לקיים מערכות מסביבה אחת בלבד, בגישת בסיסי נתונים פתוחים והעדפת יצירת זהות בין סביבת המשתמש האישי למערכת המרכזית
  • מעבר לעבודה בשטח במצב של קישור למערכות במשרד (מסופונים)
  • חסכון על ידי האחדת תשתיות - חיבור ברשת אחת והאחדת תחום תקשורת טלפוניה ומחשוב (הן דרך VOICE OVER IP והן דרך הפוכה של IPVPN), או יצירת ממשק בתחום המיקום והמידע, מהיומן במשרד בתוך מכשיר הטלפון בשטח
  • איחוד כל האתרים הרלוונטיים (המרוחקים) של העירייה לרשת העירונית
  • עזרה בהיבטים חוקיים ובהיבט תשתיתי בהעמדת תשתית תקשורת מהירה אלחוטית וקווית, הן בתחום הטלפוניה והן בתחום המחשוב, בעיר נתניה לתועלת התושבים והעסקים (משדרי WIFI, כבלים, סיבים וכו')
  • תמיכה במוסדות לחינוך טכנולוגיה עבור תושבי העיר:
  1. פרויקטים של כיתה חכמה - ייעוץ/עזרה בהגדרת תשתיות מחשוב וטלפוניה
  2. מרכז לימוד טכנולוגיה משולב מערכת מידע ומכונות - תמיכה בתחזוקה (בדומה למולטי סנטר)
  3. תמיכה בהקמת תשתית לנושאי ביטחון ובטיחות עובדים במוסדות עירוניים

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

בעלי תפקידים באגף תקשוב ומערכות מידע

Loading...
טוען נתונים. אנא המתן...
{{bc.name}} {{bc.name}} >

פרטי התקשרות

{{title}}
{{AllDetails.FullName}}

יצירת קשר:

פרטי התקשרות

{{DepAllDetails.Name}}

יצירת קשר:

ימי ושעות קבלת קהל:

  • ימי קבלה{{DepAllDetails.ReceptionDays}}
  • ימי ושעות פעילות:

  • שעות קבלה{{DepAllDetails.ReceptionTime}}

יצירת קשר

*כוכבית הינה שדה חובה
באיזה אופן תרצה/י שנחזור אליך?

מקסימום 255 תוים. נשארו 255 תוים.

קבצים מצורפים