שירות וחדשנות לתושב

מטרות:​

  • אנו מתחייבים לפעול יחד ובשיתוף פעולה לטובת לקוחותינו ולטובת השגת מטרות העירייה. נקיים עבודת צוות, בתוך היחידה ומחוצה לה למען האדם שמולנו ונמשיך לחזק שותפות הדדית, מכילה ומכבדת. נסייע ללקוח לקבל מענה לצרכיו, ונטפח רוח של אחריות תוך שאיפה משותפת להעלאת איכות חייהם של לקוחות העירייה וכלל עובדיה. 
  • אנו שואפים  להיות גוף מקצועי ומיומן, הפועל ליצירת חווית לקוח מיטבית, תוך מתן פתרון מקצה לקצה ללקוחות הפונים.  אנו מאמינים כי טיפוח ההון האנושי הינו מרכיב משמעותי במתן שירות לקוחות איכותי. אנו מתחייבים לאיכות שירות ללא פשרות. עמידה בזמני המענה, עמידה בציפיות הלקוחות, מתן מענה לצרכים העולים וזאת באמצעות יחסי אנוש הכוללים שיח מכבד עם הלקוח, הקשבה מלאה, סבלנות ואמפטיה.
  • ​אנו, עובדים, מנהלים וכלל השותפים במתן השירות ללקוחות העיר, פועלים לקדם ולהטמיע את ערך המצוינות בעיריית נתניה. אנו נפעל בסינרגיה למען השגת מטרות העירייה בהצלחה. נטפח מצוינות באמצעות למידה ארגונית ואישית התמדה מוכוונת התייעלות, פיתוח יצירתיות, הפקת לקחים ושיפור מתמיד ליצירת שירות איכותי ומיטבי ללקוחותינו.​
  • ​אנו רואים חשיבות רבה בשקיפות והנגשת המידע באופן ענייני, ברור, פשוט ומהימן לכלל לקוחותינו. בכך אנו פועלים בכנות ובגילוי נאות בהצגת נתונים בכלל ערוצי הקשר הנגישים. אנו מחויבים לתרבות ארגונית הגונה, ישרה ושוויונית. 
  • ​אנו פועלים להשגת חווית שירות חדשנית, דיגיטלית ופורצת דרך, המשפרת את חווית הלקוחות  ומציגה את ההזדמנויות שמציעה העיר נתניה ללקוחותיה. אנו שואפים להעניק ללקוחותינו חוויה אישית, חדשנית ושירותית מהמתקדמות, תוך מתן פתרונות מכווני לקוח. אנו נמשיך להעמיד לרשות לקוחותינו מגוון כלים טכנולוגים מתקדמים, ליצירת חווית שירות חיובית. תפיסת השירות החדשנית, מאפשרת מגוון רחב לביצוע פעולות ולקבל שירות בנוחות ובכל עת ללא תלות בזמינות נותני השירות. אנו ממשיכים לתכנן את המפה העתידית להשגת שירות רב ערוצי. ​
  • ​אנו רואים במפגש השירות הזדמנות להעניק ולתת ללקוחותינו,  אנו עושים ככל שניתן על מנת להעניק ללקוחותינו תחושה חיובית ונעימה, פועלים מתוך אכפתיות לצרכי הלקוחות ומעניקים שירות מתוקף תפקידינו בשמחה ובהנאה. ​​



​​​​