פתיחת פנייה *תיאור הפנייה {{appMessages.reuquiredField}} {{evetCallFileLength}} קבצים מצורפים הוספת קובץ {{acceptFileMessage}} {{f.name}} הסר {{f.name}} כתובת נושא הפניה: יש לציין שם רחוב ומספר ו/או תיאור מיקום. במידה ולפנייה אין כתובת יש לציין בתיאור המיקום: “אין כתובת”. רחוב* לבחירת ערך, התחל לכתוב את הרחוב והשתמש בחיצי המקלדת - למעלה או למטה. לאחר בחירת הערך, אשר את בחירתך באמצעות מקש Enter {{appMessages.reuquiredList}} {{appMessages.reuquiredField}} מספר בית {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.invalidIntegerField}} מספר דירה {{appMessages.invalidIntegerField}} כניסה תיאור מיקום {{appMessages.noAdress}} הערות פרטי הפונה: שם פרטי* {{appMessages.reuquiredField}} שם משפחה* {{appMessages.reuquiredField}} תעודת זהות {{tzInfo}} {{appMessages.invalidIsraeliTz}} טלפון 1* {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.invalidPhoneField}} טלפון 2 {{appMessages.invalidPhoneField}} פקס {{appMessages.invalidFaxField}} דוא"ל* {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.invalidEmailField}} {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.reuquiredField}} {{MessageStatus}}
פתיחת פנייה *תיאור הפנייה {{appMessages.reuquiredField}} {{evetCallFileLength}} קבצים מצורפים הוספת קובץ {{acceptFileMessage}} {{f.name}} הסר {{f.name}} כתובת נושא הפניה: יש לציין שם רחוב ומספר ו/או תיאור מיקום. במידה ולפנייה אין כתובת יש לציין בתיאור המיקום: “אין כתובת”. רחוב* לבחירת ערך, התחל לכתוב את הרחוב והשתמש בחיצי המקלדת - למעלה או למטה. לאחר בחירת הערך, אשר את בחירתך באמצעות מקש Enter {{appMessages.reuquiredList}} {{appMessages.reuquiredField}} מספר בית {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.invalidIntegerField}} מספר דירה {{appMessages.invalidIntegerField}} כניסה תיאור מיקום {{appMessages.noAdress}} הערות פרטי הפונה: שם פרטי* {{appMessages.reuquiredField}} שם משפחה* {{appMessages.reuquiredField}} תעודת זהות {{tzInfo}} {{appMessages.invalidIsraeliTz}} טלפון 1* {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.invalidPhoneField}} טלפון 2 {{appMessages.invalidPhoneField}} פקס {{appMessages.invalidFaxField}} דוא"ל* {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.invalidEmailField}} {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.reuquiredField}} {{MessageStatus}}
איתור פנייה מספר פנייה {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.invalidNumericField}} פרטי הזדהות: יש להזין לפחות נתון אחד שם פרטי שם משפחה טלפון דוא"ל {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.reuquiredField}} {{searchNotificationMessage}} מספר פנייה {{eventCall.eventCallId}} נושא{{eventCall.eventCallSubject}} תאריך פניה{{eventCall.eventCallOpenDate | amDateFormat :'DD/MM/YYYY'}} שעת פניה{{eventCall.eventCallOpenDate | amDateFormat :'HH:mm'}} מוקד{{eventCall.eventCallCenter}} תאריך עדכון סטטוס{{eventCall.eventCallStatusUpdateDate | amDateFormat :'DD/MM/YYYY'}} סטטוס הפניה{{eventCall.eventCallStatus}} סיבת הדחייה {{eventCall.rejectionReason}}
הדפסה תגיות לחיפוש: אגף חינוך על יסודי אתגר הפיתוח והתנועה לעבר העתיד- פיתוח פדגוגי והתאמת מערכת החינוך לרוח הזמן. לעיתים קרובות כשאנו חושבים על פיתוח ועל העתיד, אנו חושבים על טכנולוגיה מתקדמת, על סייבר, על חלל ועל ביוטכנולוגיה. בצד מקצועות העתיד האתגר שלנו הוא לסייע לבני הנוער לעצב לעצמם עולם ערכי הרואה חשיבות בפיתוח עצמי ובאחריות כלפי הסביבה הפיזית והאנושית. כדי להיות מפתחים ומקדמי פני העתיד אנו מפעילים מספר תכניות שחלקן מפורטות כאן:קהילת עתידאיך יראה העתיד? מה הוא צופן בחובו? האם יהיו בתי ספר בעתיד? ואם כן- איך הם יראו? כיצד ילמדו שם? ומה עלינו לעשות היום כדי להכין את תלמידנו לקראת העתיד? על כל השאלות המרתקות האלה ואחרות ניסינו לענות במפגשי קהילת עתיד, קהילה המונה כ-90 אנשי חינוך מכלל בתי הספר היסודיים והעל-יסודיים בעיר. מפגשי הקהילה ימשיכו בשנת הלימודים תשפ"ג. בתי הספר המשתתפים יפתחו ויישומו כבר בשנה הבאה מענים ומיזמים לקראת העתיד. כמה מחשבות מעניינות: סביר שלשפה האנגלית תפקיד חשוב בעתיד כמו גם פיתוח חוסן ועיצוב תפיסה ערכית מכבדת ואחראית. קיימות ויעדי האו"ם לשנת 2030 יעמדו בבסיס פעולות של יחידים ומדינות. קהילות תומכות וחזקות, פנאי איכותי וחינוך לכל ובריאות הגוף והנפש יהיו חלק מאיכות החיים של כל אחת ואחד מאיתנו.SEL מבוסס מיינדפולנסמיינדפולנס (קשיבות מודעת- תשומת לב לרגע הזה באופן מכוון ובלתי שיפוטי) הופכת להיות דרך מוכרת, מקובלת ומועילה עבור תלמידים, מורים ומנהלים רבים. השנה נעמיק את ההכרות עם עולם המיינדפולנס והאפשרויות שהוא מציע להתמודדות עם לחץ כרוני, עימותים בתקשורת בין אישית, תהליכי קבלת החלטות, מוטיבציה ועוד. קיים קשר הדוק בין מיידפולנס לבין SEL- למידה רגשית חברתית והמיומנויות הכרוכות בה. ככל שנמשיך להכיר ולהעמיק את הידע וההתנסות בעולמות אלה כך נרחיב את הרווחה וההתפתחות האישית והמקצועית שלנו.פיתוח מקצועיאגף העל יסודי מפתח ומרחיב את הפיתוח המקצועי של מנהלי ומורי בתי הספר. מנהלים ומורים רבים עוברים השתלמויות בפיסגה בנושאים אותם מינהל החינוך מקדם ומעצים. כמו קיימות וסביבה, מיינדפולנס, SEL ונושא משבר האקלים. בנוסף כל המורים האחראים על vתחום החברתh: רכזי חינוך חברתי, רכזי מעורבות חברתית ומנחי מועצות עוברים השתלמות של 30 שעות כל שנה עם מרצים אורחים, אנשי חינוך ונושאים חברתיים שונים אותם מקדמים במינהל החינוך. תוכן דף חזרה לראש הדף הדפסה >חזרה לראש הדף