פתיחת פנייה *תיאור הפנייה {{appMessages.reuquiredField}} {{evetCallFileLength}} קבצים מצורפים הוספת קובץ {{acceptFileMessage}} {{f.name}} הסר {{f.name}} כתובת נושא הפניה: יש לציין שם רחוב ומספר ו/או תיאור מיקום. במידה ולפנייה אין כתובת יש לציין בתיאור המיקום: “אין כתובת”. רחוב* {{appMessages.reuquiredList}} {{appMessages.reuquiredField}} מספר בית {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.invalidIntegerField}} מספר דירה {{appMessages.invalidIntegerField}} כניסה תיאור מיקום {{appMessages.noAdress}} הערות פרטי הפונה: שם פרטי* {{appMessages.reuquiredField}} שם משפחה* {{appMessages.reuquiredField}} תעודת זהות {{tzInfo}} {{appMessages.invalidIsraeliTz}} טלפון 1* {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.invalidPhoneField}} טלפון 2 {{appMessages.invalidPhoneField}} פקס {{appMessages.invalidFaxField}} דוא"ל {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.invalidEmailField}} {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.reuquiredField}} {{MessageStatus}}
פתיחת פנייה *תיאור הפנייה {{appMessages.reuquiredField}} {{evetCallFileLength}} קבצים מצורפים הוספת קובץ {{acceptFileMessage}} {{f.name}} הסר {{f.name}} כתובת נושא הפניה: יש לציין שם רחוב ומספר ו/או תיאור מיקום. במידה ולפנייה אין כתובת יש לציין בתיאור המיקום: “אין כתובת”. רחוב* {{appMessages.reuquiredList}} {{appMessages.reuquiredField}} מספר בית {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.invalidIntegerField}} מספר דירה {{appMessages.invalidIntegerField}} כניסה תיאור מיקום {{appMessages.noAdress}} הערות פרטי הפונה: שם פרטי* {{appMessages.reuquiredField}} שם משפחה* {{appMessages.reuquiredField}} תעודת זהות {{tzInfo}} {{appMessages.invalidIsraeliTz}} טלפון 1* {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.invalidPhoneField}} טלפון 2 {{appMessages.invalidPhoneField}} פקס {{appMessages.invalidFaxField}} דוא"ל {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.invalidEmailField}} {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.reuquiredField}} {{MessageStatus}}
איתור פנייה מספר פנייה {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.invalidNumericField}} פרטי הזדהות: יש להזין לפחות נתון אחד שם פרטי שם משפחה טלפון דוא"ל {{appMessages.reuquiredField}} {{appMessages.reuquiredField}} {{searchNotificationMessage}} מספר פנייה {{eventCall.eventCallId}} נושא{{eventCall.eventCallSubject}} תאריך פניה{{eventCall.eventCallOpenDate | amDateFormat :'DD/MM/YYYY'}} שעת פניה{{eventCall.eventCallOpenDate | amDateFormat :'HH:mm'}} מוקד{{eventCall.eventCallCenter}} תאריך עדכון סטטוס{{eventCall.eventCallStatusUpdateDate | amDateFormat :'DD/MM/YYYY'}} סטטוס הפניה{{eventCall.eventCallStatus}} סיבת הדחייה {{eventCall.rejectionReason}}
הדפסה תגיות לחיפוש: אגף שירות וחדשנות לתושב עיר חכמה שואפת לניצול אופטימלי ובר-קיימא של כלל המשאבים תוך שמירת איזון הולם בין עלויות חברתיות סביבתיות וכלכליות. העיר החכמה מציבה את התושב במרכז דרך ניתוח צרכי התושב והשקעה באפיקים הטכנולוגים השונים לשיפור איכות חייו תוך שימוש מרבי בטכנולוגיות מידע ותקשורת לשיפור התפקוד, הניהול והפיקוח על מגוון מערכות ושירותים.בעיריית נתניה התקיימה החלטה אסטרטגית להשקיע בהפיכתה של העיר נתניה לעיר חכמה וזאת באמצעות בנית תוכנית אב ויצירת מתודולוגיה מוסדרת לנושא מבוססת מדדים ומחוונים בין לאומיים. ניתוח צרכי התושב והשקעה באפיקים הטכנולוגים השונים לשיפור איכות חייו.בניית תכנית אב לעיר חכמה.ריכוז מידע בזמן אמת ויצירת כלים לניתוח ושיפור איכות השירות לתושב.רישות אזורים נבחרים בעיר לרווחת התושב.מדידת נתונים עירונים וייעול המערכת ולתושבים לצורך שקיפות.ועוד... תוכן דף חזרה לראש הדף הדפסה >חזרה לראש הדף