ברירת משפט

מהי ברירת משפט

אדם אשר  שנרשם לחובתו דו"ח מסוג ברירת משפט, רשאי לבחור אם לשלם את הדו"ח או להגיש בקשת ערעור על רישום הדו"ח או לבקש להישפט בגין רישום הדו"ח, זאת בכפוף למועדים הנקובים על פי הדין. 

תשלום דו"ח

תשלום קנס בגין דו"ח שנרשם ניתן לבצע במספר אופנים:

  • מענה טלפוני ממוחשב - ניתן להתקשר למוקד במספר: 072-2755515​. המוקד פועל 24 שעות ביממה. לצורך תשלום הדו"ח תידרשו לספק מזהה קולי, נתון אשר מופיע בתחתית הדו"ח שנרשם לכם.
  • מענה טלפוני על ידי נציג - ניתן להתקשר למוקד במספר:  09-8606514
  • תשלום מקוון באתר חברת מטרופארק - לתשלום באתר מטרופארק - הקליקו כאן​
  • תשלום מקוון באתר עיריית נתניה - הקליקו על הקישור המתאים המופיע בתחתית עמוד זה

הגשת ערעור על דו"ח

 הגשת ערעור על דו"ח שנרשם ניתן לבצע במספר אופנים:

  • פנייה מקוונת באמצעות טופס יצירת קשר המופיע בעמוד זה
  • פנייה מקוונת באתר חברת מטרופארק - להגשת ערעור באתר מטרופארק - הקליקו כאן​
  • שליחת פקס לאגף פיקוח וחנייה (המספר מופיע בצידו השמאלי של עמוד זה)
  • הגשה ידנית במשרדי אגף פיקוח וחנייה (כתובת ושעות קבלת קהל מופיעים בצידו השמאלי של עמוד זה)

​הגשת בקשה להישפט

הגשת בקשה להישפט בגין דו"ח שנרשם ניתן לבצע במספר אופנים:

  • פנייה מקוונת באמצעות טופס יצירת קשר המופיע בעמוד זה. יש לציין בפנייה את המילים "בקשה להישפט"
  • פנייה מקוונת באתר חברת מטרופארק - להגשת בקשה להישפט באתר מטרופארק - הקליקו כאן​
  • שליחת פקס לאגף פיקוח וחנייה (המספר מופיע בצידו השמאלי של עמוד זה)​. יש לציין בפנייה את המילים "בקשה להישפט"

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

פרטי התקשרות

{{title}}
{{AllDetails.FullName}}

יצירת קשר:

פרטי התקשרות

{{DepAllDetails.Name}}

יצירת קשר:

ימי ושעות קבלת קהל:

  • ימי קבלה{{DepAllDetails.ReceptionDays}}
  • ימי ושעות פעילות:

  • שעות קבלה{{DepAllDetails.ReceptionTime}}

יצירת קשר

*כוכבית הינה שדה חובה

מקסימום 255 תוים. נשארו 255 תוים.

קבצים מצורפים