כאשר היציאה המערבית (ליד רמי לוי) והיציאה ממרכז האצטדיון יזרמו לכיוון כביש 2 ולכיוון רח' המחקר וסלקום עד לצומת גיבורי ישראל ואילו תנועת כלי הרכב מהיציאות המזרחיות תזרום לכיוון צפון עד לתחנת הרכבת מרכז לכיוון מחלף נתניה. דרך נוספת היא דרך אורביט, דרך הצורן עד כביש 561 ומשם ניתן לפנות ימינה או שמאלה על פי בחירה.
אלי דלל, מ"מ ראש העיר: "עם פתיחת האצטדיון העירוני החדש, קיימנו ישיבה להפקת לקחים בכל הקשור להסדרי התחבורה במתחם. אני מאמין ומקווה שעם הפעלת ההסדרים החדשים, יתקצר באופן משמעותי זמן ההתפנות התחבורתית מן המתחם. צריך לזכור כי לא מעט אנשים שהגיעו למשחק הראשון באצטדיון לא הכירו את האזור ועם הזמן – גם הם ילמדו לנוע ולחנות במתחם וגם אנו, בשיתוף המשטרה והפיקוח העירוני – נוכל להזרים טוב יותר את התנועה באזור".
פול ויטל, ראש מינהל ההנדסה בעיריית נתניה פירט לעניין זה את תוכניותיה העתידיות של העירייה וציין כי במסגרת תוכנית ה – B.R.T, שהינה תוכנית להפעלת מערך היסעים המוני, אותה מקדמת העירייה - ימוקמו שתיים מתוך תחנות העצירה בסמוך לאצטדיון העירוני החדש.