מכרז חיצוני מס' 55/13 |
|
למשרה של מזכירה אישית למנהל אגף שפ"ע בעיריית נתניה | |
כל מקום בו מפורט תאור התפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה וכן ולהפך. זאת בהתאם להוראות סעיף 8 לחוק שוויון ההזדמנויות בעבודה התשמ"ח – 1988. תיאור התפקיד: 1. הקלדה, תיקון והדפסה של מסמכים וחומרים כתובים ומודפסים. 2. מענה טלפוני, סינון וניתוב שיחות. 3. טיפול בדואר המתקבל ביחידה. 4. תיוק וארכיב. 5. עבודות עזר שונות. 6. רישום ומעקב אחרי סיכומי ישיבות וביצועם. 7. הפניה ומעקב אחר פניות תושבים המתקבלות באגף. 8. כל מטלה שתוטל ע"י הממונה הכישורים הנדרשים : 1. השכלה של 12 שנות לימוד לפחות. 2. ידיעת השפה העברית על בוריה. 3. שליטה מלאה במיומנויות המחשב. 4. יכולת ניהול משא ומתן מול גורמי פנים וחוץ. 5. יחסי אנוש תקינים. 6. מוטיבציה ונכונות להשקיע. שיעור משרה :1.0 כפיפות : מנהל/ת האגף תנאי שכר: מזכירת מנהל אגף 7-9 בדרוג המינהלי/מח"ר טפסים להצעות מועמדים בצרוף קורות חיים מודפסים, תמונת פספורט ותעודות המעידות על השכלה יש להגיש לאגף משאבי אנוש עד יום שלישי 17/12/13 טפסים ניתן לקבל במזכירות אגף משאבי אנוש, רח' הצורן 6 נתניה או באתר האינטרא-נט. שאלות/ברורים ניר קומרוב ס/מנהל אגף במשאבי אנוש 09-8603321
|
|