צעירים / הקפסולה |
|
"היה היה פעם מותג" איך מותגים מספרים סיפור בעידן הדיגיטלי? כיצד רותמים רעיון, מיזם, עסק או מותג סביב סיפור טוב, רלוונטי ומעורר השראה? מרצה: דוד אלהרר, אסטרטג סטוריטלינג ב-deStory #BEinspiring בעל ניסיון של 15+ שנים בליווי מותגים בינלאומיים ומקומיים בניהול התקשורת השיווקית ויצירת שיח חיובי עם קהלי היעד יזמים ועסקים רבים מואסים בהתמכרות למדיה, שרק הופכת ליקרה יותר, בלעבוד קשה מול לידים לא איכותיים ולא רלוונטיים, ולמצוא כל פעם מחדש גימיקים ונוסחאות שיווקיות שפשוט לא משיגים את המטרה. ובסופו של יום, זה פשוט לא הם. זה לא מה שהם רוצים באמת לעשות. במקום, יותר ויותר אנשים, עסקים, מותגים – מעדיפים לדבר עם הקהל הרלוונטי ביותר, זה שמביא אותם אל היעדים שלהם מהר יותר,בפחות מאמץ והרבה יותר ערך, הנאה והצלחה בדרך. זה הזמן להפסיק למכור את עצמנו (בזול) להתחיל לספר את הערך שלנו לקבל את התמורה הראויה בעבורו ולהצליח להשיג את היעדים שהצבנו (כל יעד). כשאנחנו יודעים לדייק את הערך שאנחנו מעניקים,אנחנו הופכים לרלוונטיים יותר לקהל שאנחנו הכי רוצים לדבר איתו, לעבוד מולו, למכור לו. האם אתם יודעים להפוך את הסיפור שלכם לסיפור הצלחה? תרשו לעצמכם להיות מעוררי השראה. זה הזמן להתאהב (מחדש) בכוחו של סיפור. אתם לא זקוקים להקלקות, אתם צריכים קהילה. אתם לא זקוקים ללייקים, אתם צריכים שגרירים, שיפיצו את הסיפור שלכם הלאה. ההרצאה מתקיימת במסגרת חודש היזמות הבינלאומי בנתניה. הכניסה ללא תשלום, אך מותנית בהרשמה מראש: |
![]() |
תאריך 5/11/2019 19:00 20:30 מיקום שטמפפר 4, נתניה מארגן האירוע הגג |