מזכירות העירייה הינה חלק מאגף תפעול בעיריית נתניה.
המזכירות היא הגוף הנותן שירותים לקהל פנימי וחיצוני בכל נושא הדואר. במחלקה זו מטפלים במכתבים המגיעים לעירייה מהדואר המרכזי וכן מאגפי העירייה השונים ודואגים להפצתו ליעדו. מכתבים רשומים נרשמים ונעשה מעקב רישום אחריהם, רישום ומעקב אחר צ'קים נכנסים והעברתם למחלקות הרלוונטיות.
במזכירות מטפלים גם בפניות אזרחים ובמסירת דואר ידני, מתן אינפורמציה ואיתור חומר.
בנוסף מטפלים במזכירות בצילומי מסמכים של האגפים השונים, שליחת הזמנות למועצת העיר והוועדות השונות, ריכוז הפרוטוקולים והכנתם לכריכה והפצת חומר ממשרדי הממשלה לאגפים הנוגעים לנושא.
משרדי מזכירות העירייה יושבים, בפארק העסקים והטכנולוגיות ע"ש ספיר, רח' הצורן 8. שעות קבלת קהל 08:00-12:00